כשחוזרים מיום צילומים ועוברים על התמונות שצילמנו. הסינון הראשוני הוא פוקוס. אבל האם זה תמיד נכון? האם יש מקרים שבהם הפוקוס לא חשוב?
קרא עודכשחוזרים מיום צילומים ועוברים על התמונות שצילמנו. הסינון הראשוני הוא פוקוס. אבל האם זה תמיד נכון? האם יש מקרים שבהם הפוקוס לא חשוב?
קרא עודהרנסנס אשר התחיל בסיומה של תקופת ימי הביניים ותקופת האומנות הגוטית, יצר שינויים רבים בעולם, בפרט באירופה ובמיוחד באיטליה
קרא עודבשלב מסוים זה נראה שהתמונות מתחילות להראות בדיוק כמו שכולם מצלמים. על מנת לייצר "טביעת אצבע" יחודית יש צורך לפתח סיגנון צילום
קרא עודהכתבה הזאת היא למעשה עידכון של הכתבה המקורית על ההבדלים בין מצלמות קרופ למצלמת פול-פריים
קרא עודהצלמת ג'וליה מרגרט קמרון התחילה לצלם רק בגיל 48. היא צילמה משפחה וחברים, מדענים, ואומנים. היא צילמה גם סצינות של סיפוריים מהתנך, אירועים היסטורים ומהספרות
קרא עודהיכן הכי נכון למקם את קו האופק בצילום נוף? האם צריך לעבוד לפי חוק השלישים? או אולי במרכז? או אולי אין בכלל מקום נכון למקם את קו האופק? בכתבה הזאת
קרא עודבמקום לשמור את כל התמונות ללא יוצא מהכלל, ולהגיע למצב שיש לנו סתם עשרות אלפי תמונות במאגר, צריך לדעת להגיע להחלטה את מי לשמור ואת מי לא.
קרא עודבצילום נוף לרוב עובדים עם צמצמים סגורים על מנת לקבל עומק שדה מקסימלי. הסיבה לכך היא הרצון להראות את יופיו של כל הנוף.
קרא עודהנושא של הכתבה הוא על מצלמות מירורלס (mirrorless camera), שבעברית המצלמה נקראת מצלמה חסרת מראה או מצלמה ללא מראה
קרא עודזה נראה כי התמונה הסימטרית היא התמונה הכי נעימה לצפיה, והסימטריה יפה לנו. אך למעשה סימטריה היא לא טיבעית ברוב הגדול של המקרים, ולכן היא לא תמיד נעימה לנו
קרא עוד